FANDOM

Sakumo Hatake poznatiji kao beli očnjak sela lista je bio nindža iz sela lista.
300px-Hatake Sakumo

Pozadina

Sakumo je bio pozant i moćan nindža, njegova snaga je bila veća čak i od senina. Njegov sin, Kakaši je bio veoma talentovan i želeo da postane kao njegov otac. Njegova supruga je umrla kada je Kakaši bio veoma mlad. Za vreme drugog svetskog rata, Sakumo je ubio Sasorijeve roditelje i time stekao veliku mržnju od strane Čijo. Pet godina pre početka Kakašijevih hronologija (Kakaši Gajden), Sakumo je sa svojim timom poslat na misiju od velike važnosti za Konohu. Kada su njegovim prijateljima iz tima bili životi u opasnosti, on je izabrao da napusti misiju kako bi spasio njihove živote. Zbog neuspeha misije mnogi meštani sela su ga osudjivali pa čak i oni koje je spasio. Sakumo posle ovoga pada u depresiju i dolazi do pada njegovih veština, zatim Sakumo izvršava samoubistvo. Sve ovo je navelo njegovog sina Kakašija da živi po strogim pravilima šinobi sveta, sve do njegove poslednje misije sa Obitom Učihom.

Ličnost

Sakumo je bio veoma ljubazan i lojalan čovek. Upekos, velikoj slavi kao šinobi on je bio veoma skroman čovek. Bio je veoma privržen za selo lista, a još veći privrženost je imao za svoje prijatelje. Njegove posvećenost prijateljima je bila toliko velika da je njihove živote stavio ispred veoma važne misije za selo. On je žrtvovao završetak misije i to je dovelo da mržnje i podsmeha ostalih stanovnika sela lista.

Sposobnosti

Kao i njegov sin, Sakumo je bio veoma talentovan šinobi, njegove sposobnosti je pohvaljivao i četvrti Hokage, Minato Namikaze. Sakumo sposobnosti su bile veće od seninovih, bio je poštovan šinobi širom sveta, Džonini sela Kamena su se uplašili kada su pomislili da je Kakaši Sakumo.