FANDOM

Latest-3

Samehada

Samehada (鮫肌, Doslovno znači: Ajkulina koža) je mač mačevalaca magle, po veličini sličan Kubikuribočou. Opisan je kao najači i najstrašniji mač sedmorice mačevalaca magle i zato je dobio nadimak veliki mač.

Pozadina

Fugukis death

Kisame ubija Fugukija

Mangecu Hozuki je mogao da koristi svih sedam mačeva uključujući i Samehadu. Neposredno u to vreme mač je bio u posedu Fugukija Suikazana. Nakon što je Kisame Hošigaki ubio Fugukija mač dospeva u njegovo vlasništvo. Tokom vremena u kome je posedovao mač Kisame je postao veoma svirep i širom svetu poznat po Samehadi, dobio je nadimak Repata zver bez repa (尾を持たない尾獣, O o Motanai BijūEnglish TV: Tailless Tailed Beast). S obzirom da su proveli toliko vremena zajedno, Kisameova i Samehadina čakra su postale gotovo identične što je Kisame iskoristio da zavara senzor nindže. Nakon što je napustio selo magle, Kisame je stupio u Akacuki i mač je ostao u njegovom posedu.

Infiltrator

Kisame se krije unutar Samehade

Tokom svoje borbe sa Kiler Bijem, Kisame je počeo da polako gubi kontrolu nad Samehadom. Samehada je naime konzumirala malo Kiler Bijeve čakre koja joj se dopala. Ipak Kisame je uspeo da natera Samehadu da ga sluša, kao i da se sakrije u njoj na neko vreme. Uprkos tome, Samehada je odbila Kisameovu kontrolu i sama došla u posed Kiler Bija.

Killer bee with seven swords and a samehada by theboar-d5wd3e2

Mač u posedu Kiler Bija

Nakon Kisameove smrti, Samehada je pokazala da joj je žao kroz to što je plakala za Kisamea. Tada dospeva u posed Kiler Bija i on je koristi kao oružje za borbu u Čtvrtom Šinobi ratu u zamenu za čakru repate zveri unutar njega.

Sposobnosti

Kisame

Kisameova fuzija sa Samehadom

Samehada je mač sa gomilu bodeža na sebi i sa ustima i jezikom na svom kraju, mač je pokazao da ima sposobnost i da savije svoju dršku. Samehade ima slične karakteristike kao i kikaču Aburame klana, on jede čakru svog korisnika, ali njen najveći obrko dolazi iz borbe. Pokazao je da može da konzumira čakru repate zveri, a takođe može i da uzme čakru neke tehnike. Mač može da vrati čakru protivniku ukoliko to želi kao kada se okrenuo protiv Kisamea i vratio čakru Kiler Biju. Kisame ima sposobnost da se spoji sa Samehadom.

Zanimljivosti

  • Suigecu Hozuki je želeo da uzme Samehadu, što je planirao ubijanjem Kisamea.