FANDOM

320

Sanini (伝説の三忍, Densetsu no Sannin, prim.prevod Legendarne tri nindže) su poreklom iz Sela Lišća, poznati i kao Tim Hiruzen koji je predvodio Treći Hokage.

Pozadina

Team hiruzen

Tri Sanina kao deca zajedno sa svojim učiteljem Sarutobijem.

Tri Legendarna Sanina čine: Cunade, Džeraja i Oročimaru, a njihov Sensej bio je Treći Hokage Sarutobi. Kao tim bili su veoma efikasan svako je znao džicu prizivanja: Oročimaru je znao da prizove Zmije, Cunade je znala da prizove Puževe, Džeraja je znao da prizove Žabe. U borbi protiv Hanza Salamandera dostigli su svoj vrhunac i on ih je proglasio Saninima. Oročimaru je bio najinteligentniji u grupi, Cunade je imala najveću fizičku snagu, Džeraja i nije imao neku specijalnu snagu ali je svakako doprineo grupi. Posle ludila Oročimarua sa željom da nauči sve tehnike i bega iz Sela lista, grupa polako počinje da se raspada. A posle Cunadinog gubitka Dana i Navakija ona odlazi iz sela, tako da ostaje samo Džeraja ali nedugo zatim i on odlazi tako da se grupa raspala. Nakon njihove konačne borbe Cunade postaje peti hokage Konohe. Džeraja kasnije strada u borbi protiv Pejna, a Oročimaru biva "ubijen" od strane Saskea koji ga kasnije oslobađa iz Ankoinog znaka kletve. Naslednici ovih sanina su : Naruto Uzumaki (Učenik Džeraje), Saske Učiha (Učenik Oročimarua) i Sakura Haruno (Učenica Cunade).
Os Sannin vs Hanzou Batalha03:09

Os Sannin vs Hanzou Batalha

Tri sanina protiv Hanza

Izgled Grupe

The 3 Legendary Sannin00:23

The 3 Legendary Sannin

Sanini izvode džicu prizivanja

Svako od Sanina ima zastrašujuću moć. Oročimaru je imao moć da prizove zmije, Cunade puževe i Džeraja žabe. Oročimaru je bio smiren i nije želeo da upada u svađe sa svojim timom, dok bi se Cunade i Džeraja stalno svađali. Dok su bili deca jako su podsećali na Tim 7. Tokom Drugog Svetskog Šinobi Rata Sanini su bili poslati na misiju da se bore sa Hanzom (vođom sela kiše), ali oni nailaze na Siročiće sela kiše: Jahika,Nagata i Konan. Pošto su im njih troje zatražili malo hrane Sanini su odmah predpostavili da su oni siročad. Oročimaru je predložio da im skrate muke i da ih time ubiju, ali se Džeraja nije složio sa tom idejom. Džeraja je odlučio da neko vreme ostane u selo kiše i da počne da obučava Jahika,Nagata i Konan. Tako da Oročimaru i Cunade odlaze natrag u Selo lista a Džeraja ostaje u Selo kiše odakle se posle vratio.