FANDOM

Sarutobi Symbol.svg

Simbol Sarutobi klana

Sarutobi klan je uticajan klan iz sela sakrivenog u lišću. Iz ovog klana potiču nekoliko šinobija sa velikim autoritetom kao što su Saske Sarutobi, otac Hirunzena,Hirunzen koji je bio Treći Hokage i njegov sin Asuma koji je bio član dvanaest nindža čuvara monaha. Svi članovi klana su se pridržavali Harširamine ideologije vatrene volje.

Istorija

Klan je nastao u vreme ere zaraćenih strana i bili su jedan od prvih klanova koji su pomogli Učihama i Sendžuima zajedno sa Šimura klanom. O samom klanu se nezna mnogo ali se zna da je ojačao veze između Nara, Jamanaka i Akimiči klana tako što je svakoj generaciji iz ovih klanova davao posebne minđuše. Viđeni su i tokom Četvrtog Šinobi Svetskog Rata u borbi protiv Madara, Obita i Džubija tako što su koristili vatreni stil da napadnu desetorepu zver.

Sposobnosti

Goen no jutsu HD 1

Članovi klana koriste vatreni stil

Šinobiji iz sarutobi klana su mogli da ovladaju visoko rangiranim tehnikama, Hirunzen je bio poznat kao Šinobi bog dok je Konohamaru jako mlad ovladao Rasenganom. Imali su mnoge skrivene tehnike o bili su izuzetno vešti u korišćenju vatrenih tehnika.

Članovi klana

Član Status
Hiruzen Sarutobi Mrtav
Asuma Sarutobi Mrtav
Konohamaru Sarutobi Živ
Kurenai Juhi Živa
Bivako Sarutobi Mrtva
Saske Sarutobi Mrtav
Mirari Sarutobi Živa

Zanimljivosti

  • Sarutobi znači majmunov skok.