FANDOM

Satori (サトリ, Satori) je demon, nalik demonskoj ptici,

Asdasd

Satori

koji se pojavljuje u Naruto Šipuden Filmu: Krvavi zatvor.

Satori je demon koji je bio zatvoren u kutiji beskonačne sreće, Satorijeva prošlost je misterije, ali znamo da ga je Mui, koji je bio šinobi sela trave, i vladar Hozuki zamka, najvećeg zatvora, prizvao u filmu.

Od davnina, postojala je Kutija beskonačne sreće u selu trave. Priča se da su stanovnici zamalo zavladali svetom pomoću te kutije. Ako se kutija otvori, čovek koji ju je otvorio može da zamisli bilo koju želju, i kutija će da je ispuni. U ovom slučaju, Mui je poželeo da se njegov sin, koji je žrtvovan radi te kutije, vrati u život. Kutija je vratila njegovog sina Mukija, ali je on odmah ubio svog oca, i pretvorio se u Satorija, demona iz kutije. Satori je krenuo da usisava ljude (zatvorenike) u kutiju, a Naruto se u Sejdž modu borio sa njim. Nakon dolaska pojačanja iz Konohe, Muija i Rjuzecu, Naruto uspeva da ubije Satorija koji se na kraju vraća u oblik Mukija i oprašta sa svojim ocem.

Gsges

Muki, i kutija iza njega.

Zanimljivosti

  • Satori može da čita šta srce kaže ljudima. Naruto je uspeo da ga pobedi tako što je izbacio sav strah iz svog srca.