FANDOM

Sečivo Munje
Raikiri
Ime
Japanski 雷切
Engleski Lightning Cutter, Lightning Blade
Pojavljivanje
Manga Poglavlje #30
Anime Naruto epizoda #17
Pojavljivanje Manga, Anime
Podaci
Klasifikacija Nindžicu
Rank S-rank
Klasa Ofanzivna
Znakovi rukama Vo, Zec, Majmun
Korisnici

Kakaši Hatake
Hiruko (samo u filmu)

Sečivo munje (雷切, Raikiri) je poboljšani oblik Čidorija sa istim efektima. Pošto je Čidori sam po sebi moćan, Raikiri zahteva bolju kontrolu čakre i to dovodi do razlike u boji izmedju ove dve tehnike. Čidori je više beo dok je Raikiri plav. Takođe postoji i razlika u veličini (Raikiri je veći).

Upotreba

Kakaši je pokazao različite načine formiranja i korišćenja Raikirija. U prvom delu kada se susreo da Oročimaruom, upotrebio ga je bez znaka rukama, a u drugom delu je u stanju da ga formira u obe ruke istovremeno.U prvom delu Kakaši može da ga koristi najviše 4 puta, dok ga u drugom delu koristi od 6 do 8 puta. Sečivo munje nije tehnika koja nanosi ogromnu štetu kao na primer Kirin, već je njena poenta da pogodi nešto vitalno na protivniku i tako ga ubije jednim ubodom.
Six Paths Raikiri-0

Raikiri kombinovan sa moćima Mudraca Šest Staza

Poboljšanja

Nakon što je dobio Mangekjo Šaringan u oba oka od Obita i neke moći Mudraca Šest Staza, Kakaši je kombinovao ove moći sa Raikirijem. Koristeći Kamui zajedno sa ovom tehnikom naneo je veliku povredu Kaguji.

Zanimljivosti

  • U filmu Naruto Shippūden the Movie: The Will of Fire Hiroko je kopirao ovu tehniku.
  • Nakon što je izgubio Šaringan Kakaši više ne može dobro da izvede ovu tehniku pa je zato izmislio Stil Munje:Ljubičasti Elektricitet