FANDOM

Sejdž mod
S
Ime
Japanski 仙人モード
Engleski Sage Mode
Pojavljivanje
Manga Poglavlje #375
Anime Naruto Šipuden epizoda #131
Pojavljivanje Anime, Manga, Film, Igrica
Podaci
Klasifikacija Sendžicu
Rank /
Klasa Dopunska
Znakovi rukama /
Korisnici

Fukasaku
Gamakiči
Haširama Sendžu
Džeraja
Kabuto Jakuši
Minato Namikaze
Naruto Uzumaki
Šima

Sejdž mod (仙人モード, Sennin Mōdo) je rezultat kombinovanja prirodne energije i obične nindžine čakre kako bi se povećale sposobnosti.

Vrste i varijacije

Žablji Sejdž Mod

Žablji sejdž mod(Gama Sennin Mōdo) je vrsta sejdž moda koji se može naučiti na planini Mijaboku. Ovom sposobnosti su ovladali : Džeraja, Naruto, Fukasaku, Šima, Gamakiči i Minato. Džeraja nije mogao u potpunosti da uskladi čakru i prirodnu energiju pa je razvio Nesavršen Sejdž mod. U ovom stanju se Džeraja ponaša kao zver i snaga i brzina mu se povećavaju. Može da koristi više prirodnih elemenata od jednom ili da ojača bilo koji oblik Rasengana. Naruto i drugi korisnici su mogli da uđu u Perfektan Sejdž Mod. U ovom slučaju su čakra i prirodna energija u potpunosti usklađene pa korisnik ima potpunu kontrolu nad sobom. Razlika u ove dve verzije nije velika i ne odražava se na snagu korisnika (i jedan i drugi mod daju istu snagu).

Zmijski Sejdž Mod

Zmijski Sejdž Mod(Hebi Sennin Mōdo) je mod koji je mogao da koristi Kabuto Jakuši. Kabuto je uspeo da razvije ovu sposobnost kombinujući Oročimaruov zmijski DNK sa Kekei Genkaiem Džugovog Klana. Mesto gde se ovaj sejdž mod može naučiti se Rijučido pećina. I Oročimaru je probao da razvije ovu moć ali nikada nije pronašao dovoljno jako telo za to. Ova vrsta sejdž moda korisniku omogućava da oseti protivnikovu čakru kao i da pojača sve vrste svojih zmijskih tehnika. Kada korisnik aktivira ovu moć, njegov izgled se drastično menja. Na stomaku mu se pojavljuje velika zmija kao telesni nastavak a na glavi izrasta četiri bela kratka roga. Takođe ovo je Kabutu pružilo trenutnu odbranu od Saskeovog i Itačijevog Susanoa.

Sejdž Mod Šest Staza

Ovaj mod su imali Hagoromo Ococuki i njegov sin Ašura. U borbi protiv Džobija (dsetorepog) Hagoromo je dao svoje moći Narutu i Saskeu pa je Naruto dobio ovu moć. Kada uđe u ovaj mod količina čakre se uvećava mnogo puta a fizička snaga i brzina se mnogo povećavaju. Takođe korisnik može da koristi sve moći Mudraca Šest Staza. Ašura je od oca nasledio životnu silu i veliku količinu čakre.

Sejdž Mod u kombinaciji sa Biju Modom

Sejdž mod se može dodati Kuraminoj čakri tako da se stvori ojačanje Biju Moda. Ovu sposobnost poseduju Naruto i Minato. Naruto je ovu sposobnost razvio u brobi protiv Džubija. Koristeći ovaj mod Naruto može da kombinuje moći drugih repatih zveri kao što su Šukaku i Son Goku kako bi poboljšao svoje oblike Rasengana i Rasenšurikena. Takođe, Bomaba Repate Zveri je jača u koliko se Biju Mod kombinuje sa Sejdž Modom.

Trening

180px-Perfect Balance

Prema Fukasaku-u, samo oni koji već poseduju "ekstremne nivoe čakri" mogu da koriste prirodnu energiju da pokrenu Sendžicu. Takođe telo korisnika mora biti dovoljno jako da podrži Sejdž mod: Oročimaru je lako naučio Sendžicu, ali nije mogao da koristi Sejdž mod jer njegovi domaćini tela nisu bili dovoljno jaki da podrže tu moć.

Zanimljivosti

  • Sejdž znači Mudrac na engleskom.
  • Ne zna se kako je Hasirama dobijo svoj sejdž mod i gde ga je trenirao.