FANDOM

Sekiei

Sekiei

Sekiei je jedan od dvojice Nindži oblaka, koji su prisustvovali Čunin ispitima i pokušali da ponovo kidnapuju Hinatu Hjugu.

Pozadina

Sekiei i njegov partner su dvojica Posmatrača iz Sela oblaka, koji su prisustvovali Čunin ispitima Finalnoj rundi.Kada je u Areni izbila borba izmedju Oročimaruovih nindži i Nindži peska sa jedne i Nindži lista sa druge strane, Sekiei i njegov partner su primetili onesvešćenu Hinatu Hjugu.Nije sigurno da li su plan razvili ranije, ali su iskoristili svoju šansu da se dokopaju Bjakugana, nešto što je pokšao Glavni nindža njihovog sela ranije.

Hinatin deda je pokušao da joj pomogne, ali je nokautiran od strane Nindže zvuka.

Kasnije Nedži i Tenten otkrivaju šta se desilo i zajedno sa Kibom Inozukom kreću u poteru za otmičarima.

Na putu otkrivaju Sekijevovu zamku Zemljanog stila.Tenten ostaje da se bori, a Nedži i Kiba nastavljaju dalje.

Ubrzo potera sustiže otmičare.Hinata se budi i napada Sekievog partenra, ali bezuspešno.Kiba istupa, ali Nedži odvlači otmičare, pretvarajući se u Kibu i Hinatu.

Na sigurnoj distanci, Nedži poražava ćelavog, pogurenog Nindžu oblaka, ali Sekijej, koji je malo više analitičan pomoću zemljanog stila zarobljava Nedžijeve noge.

Kada je hteo da ga ubije završnim udarcem svog Zemljanog stila, pojavljuje se Hiaši Hjuga, koji oslobadja svog nećaka.

Sekiei shvativši da nema šanse protiv vodje Hjuga klana, pokušava da beži, ali ga Hiaši obara Vazdušnim dlanom.

Kasnije je otkriveno da Selo oblaka i njene vodje nemaju veze sa otmicom.Predpostavlja se da su Sekijej i njegov partner predati na ispitivanje Ibikiju Morinous i njegovom odredu za mučenje i isledjivanje.

Izgled, sposobnosti i karakter

Sekiei je bio visok, stasit čovek, srednjih godina.Imao je braon kosu sa zaliscima oivičen nos i izraženu viličnu liniju ispod usne.Od uniforme kao i njegov partner je nosi prsluk sive boje koji odudara od ustaljene uniforme Sela oblaka, sličniji prsluku Glavnog nindže, sivu odeću, braon rukavice i traku Sela oblaka koju je nosio kao bandanu.

Sekieov stil boprbe je bio iz daljine, uglavnom vezan za Zemljani stil.

Kao osoba bio je vrlo okrutan, savetujući svom partneru da mogu i da odseku glavu Hinati Hjugi, kako i im ne bi pravila probleme, što ga čini ujedno i bezmoralnim, jer je bio spreman da ubije trinaestogodišnje dete van borbe.

Kao borac, bio je dosta analitičan, shvativši Nedžijev stil borbe i imobilišući mu noge svojim zemljanim stilom.

Deluje kao da je Sekiei mozak cele operacije otmice, a njegov partner obavlja prljave poslove, kao što je nošenje Hinate, dok su bežali.

Deluje kao da se pravi razlika izmedju uobičajenih Nindži oblaka i onih koji pokušavaju da kidnapuju Hinatu i da su izdvojene od drugih po svojoj odeći, budući da su nindže koje su pokušale da je kidnapuju svi nosili stariju verziju prsluka.