FANDOM

300px-Suigetsu Hōzuki1
Images (1)-0

Saske oslobadja Suigecua

Suigecu je član Hozuki klana iz sela sakrivenog u magli i prvi je član Saskeove grupe Hebi (kasnije nazvana Taka).

Pozadina

Suigetcu je rodjen u selu magle i zajedno sa svojim starijim bratom, Mangecuom je trenirao i želeo da postane član sedam mačevaoca magle. Mangecu je uspeo da postane član grupe, a posle njegove prerane smrti, Suigecuova želja je opala i hteo je da sakupi svih sedam mačeva i postane lider organizacije. Suigecu je ubrzo bio zarobljen od strene Oročimarua za potrebu njegovih eksperimenata. Negde u prošlosti je bio primoran da se bori sa Džugom.

Sposobnosti

Sugecu p
Suigecu je prilično moćan i siguran je u svoju sposobnost, više puta je pretio Saskeu i bio je u stanju da zaustavi Džugov napad. Kisame je rekao da je on Zabuzina reinkarnacija, dosta dobro je parirao Kisameu, ali je Saske istakao da on još nije dovoljno jak da ga pobedi.

Suigecu je dobro upućen u tehnike svog klana. On bez problema koristi Hidracione tehnike, koje mu omogućavaju da svoje čvrsto telo pretvori u vodu i ponovo ga vrati u čvrsti oblik, takodje on pojedine delove tela može da uveća. Suigecu stalno sa sobom nosi flašicu vode, jer ima veće potrebe za konzumiranjem tečnosti od drugih. Suigecu ima veliku slabost protiv munjevitih tehnika.

Suigecu je dosta dobar mačevaoc. Jako dobro koristi Zabuzin mač, ali nema dovoljno mišićne mase kao Zabuza pa često u borbi mora da uveća svoje ruke, kako bi nadoknadio nedostatke.

Zanimljivosti

  • Suigecu znači vodeni mesec, a Hozuki znači demonski fenjer.