FANDOM

300px-Tayuya 15

Tajuja (jap. 多由也, engl. Tayuya) je bila kunoiči iz sela zvuka i jedini ženski član četvorke zvuka.

Sposobnosti

Tajuja je veoma inteligentna, imala je odlične stretegije i dosta je dobro parirala Šikamaruu. Prema Šikamaruu bila bi dobar igrač Šogija (japanskog šaha). Tajuja tvrdi da je drugi najači član četvorke zvuka.

Kao i ostali članovi četvorke zvuka, ima prokleti pečat i dobra je u korišćenju barijera. Drugi nivo znaka kletve drastično menja njei izgled i povećava joj snagu, mogla je da se odupre Šikamaruovoj tehnici manipulisanja senke.

Tajuja je jedini član četvorke zvuka koji koristi zvuk u borbi. Ona pomoću svoje flaute kontroliše dokie.

Images-1422307759

Prokleti Pečat nivo 2

Pregled priče

Tajuja se prvi put pojavljuje za vreme invazije na selo lišća kada je zajedno sa ostatkom svog tima napravla veliku barijeru oko mesta gde su se borli Oročimaru i Hiruzen.

Kasnije je poslata od strane Oročimarua da zajedno sa ostatkom četvorke zvuka dovede Saskea Učihu. Kada je stigla u Konohu Saske je dobrovoljno odlučio da pođe. Na putu ka selu zvuka, četvorka se susreće sa dva džonina iz sela lista i koriste svoje znakove kletve da ih pobede. Dok se Sakon borio sa Kibom, Tajuja se borila sa Šikamaruom. U borbi je koristila Dokije i svoj zvučni gendžicu, verovatno bi Tajuja ubila Šikamarua, ali se Temari pojavljuje i koristeći svoj vetroviti nindžicu ubija Tajuju.
Images-1422307802

Prokleti Pečat nivo 1