FANDOM

Team Kakashi

Zvanična slika tima 7

Tim 7, takođe poznat i kao tim Kakaši je tim koji je formiran kada su njegovi članovi postali genine. Članovi tima su Naruto Uzumaki, Saske Učiha , Sakura Haruno i njihov vođa Kakaši Hatake . Tim je trebo da bude formiran kao balans moći , pa su tako u tim dospeli Saske koji je bio najbolji učenik na akademiji i Naruto koji je bio najgori.Kasnije je otkriveno da je Kakaši posebno odabran da bude vođa tima zbog Saskea i Naruta i njihovih moći. Pored njihovog treninga on je trebalo da zadrži Lisicu unutar Naruta i da motri na Saske zbog Itačija i Oročimarua.Kasnije kada je Saske napustio selo lišća, Sai je na predlog Danzoa ušao u tima kao njegova zamena, a posle Kakašijeve povrede, Jamato je preuzeo vođstvo nad timom neko vreme.Posle borbe sa Kabutoom na Ostrvu Kornjača, Jamato biva zarobljen i iskorišćen za osnaživanje Armije Belih Zetcua.Tim 7 je ponovno obnovljen sa starim članovima tokom Četvrtog šinobi svetskog rata, za vreme bitke protiv Madare Obitoa i Desetorepe zveri i bori se trenutno ramu uz rame. Iako je Saske napustio Tim, Tim je idalje postojao sa starim članovima Narutom i Sakurom, međutim ubačen je novi Sai, ali on nije dugo ostao. Tako da su do IV Nindža Rata Tim činili Naruto, Sakura i Kakaši, a u Četvrtom Šinobi Ratu Saske se vratio nazad, tako da je Tim ponovo formiran.

Posle rata Tim 7 zvanično prestaje da postoji jer Kakaši u to vreme postaje 6.Hokage,Naruto,Sakura i Sai postaju zauzeti sa svojim ličnim stvarima a Saske odlazi na svoje putovanje

Članovi

Član Status
Kakaši Hatake Živ
Jamato (povremeno) Živ
Naruto Uzumaki Živ
Saske Učiha Živ
Sai Živ
Sakura Haruno Živa