FANDOM

Team Gai

Tim Gai je tim predvođen Moćnim Gajem, tim je formiran godinu dana pre osnivanja tima 7. Tim je čekao godinu dana da bi bio prijavljen za čunin ispit. Svi članovi tima su specijalizovani u bliskoj borbi.

Članovi tima i njihove sposobnosti

Članovi tima Gai su svi specijalizovani u borbama prsa u prsa.

Vodja tima Gai, je specializovan u taidžicuu i poseduje moćan džicu, osam kapija, koje kad koristi postaje toliko moćan da je u stanju da pobedi nindže Kage nivoa ili nindže na nivou Kisamea Hošigakija, koji je bio poznat kao ,Zver bez repa, zbog svoje moćne čakre.

Tenten je ženski član tima i ona je ekspert za oružije.Koristi džicue u kojima se upotrebljavaju razne vrste oružija i izuzetno je precizna.

Nedži Hjuga je specializovan u taidžicuu isključivo zbog svog Bjakugana, koji mu daje mogućnosti da iskoristi sve vrste Hjuga stilova borbe, kao što su Nežna pesnica ili Šezdeset četiri tačke.

Rok Li je jedini član tima i jednini koji je dospeo do nivoa Džonina, bez upotrebe ikakvog nindžicua ili gendžicua. Umesto toga on poput svog senseja koristi ekstremni taidžicu i ume da otvori šest od osam unutrašnjih kapija.

Pozadina

Kada su svi maturirali Gai ih je upitao koji su im snovi i nade.Nedži nije hteo da odgovori.Tenten je rekla da hoće da bude baš poput Cunade, a Rok Lijev odgovor je bio da želi da postane odličan nindža bez nindžicua ili gendžicua, na šta se nedži podrugljivo nasmejao.

Nakon rata Tim 9 najverovatnije više ne postoji jer je Nedži poginuo,Moćni Gai penzionisao nakon rata zbog povreda ,Rok Li dobio sina a Tenten otvorila prodavnicu oružja.

Članovi

Članovi Status
Moćni Gai Živ
Rok Li Živ
Nedži Hjuga Mrtav
Tenten Živa