FANDOM

Tobirama Sendžu
300px-Tobirama Senju
Tobirama, Drugi Hokage

Ime na japanskom

(千手扉間, Senju Tobirama)

Pol

Muški

Broj Godina

N/A

Visina

Deo II: 182.3 cm

Težina

Deo II: 70.5 kg

Krvna Grupa

A

Kekei Genkai

Nema

Klasa

Senzor Nindža

Pripadnost

Selo lišća

Nindža Rank

Deo I: Kage

Преузимање (2)-0

Tobirama Sendžu (千手扉間, Senju Tobirama) bio je član slavnog Sendžu klana, koji je zajedno sa Učiha klanom osnovao prvo šinobi selo-Selo Lišća (Konohu). Tobirama je poboljšao Konhin politički status i osnovao mnoge institucije koje i danas postoje. On je brat Prvog Hokagea i učitelj Trećeg Hokagea. Nakon smrti njegovog brata posato je Drugi Hokage (Second Hokage, 二代目火影, Nidaime HokageLiterally meaning:Second Fire Shadow).

Pozadina

Hashirama family-0

Tobirama zajedno sa svojom porodicom.

Tobirama je drugi najstariji sin Bucume Sendžu, vođe Sendžu klana. On je rođen još za vreme dok nindža sela još uvek nisu postojala. Budući da je pripadnik Sendžu klana, najčešće se borio sa Učihama (učestvovao je Eri Zaraćenih Strana). Pošto je bio senzor šinobi i mnogo bolji sluh od stale dece, uhodio je Haširamu koji se družio sa Madarom. On je odigrao jako važnu ulogu kada je ubio Madarinog mlađeg brata Izunu (jednu od prvih osoba sa Mangekju Šaringanom). Kasnije, nakon što je Madara izgubio od Haširame, hteo je da ga ubije, ali ga je Haširama sprečio, i tada je nastalo primirje. Tobirama je uvek mrzeo Učihe i hteo da ih istrebi, čak i kad je sklopljeno primirje. Madara je napustio selo jer nije postao Prvi Hokage, i ponovo se vratio da ga napadne, kada je izgubio ponovo od Tobiraminog starijeg brata, Prvog Hokagea, Haširame Sendžu. Prvi Hokage je poginuo tokom 1. Svetskog Šinobi Rata, i proglasio Tobiramu za Hokagea. Tokom potpisivanja savezništva izmedju Sela Lišća i Oblaka, Zlatni i Srebrni brat su napala Drugog Hokagea i Drugog Raikagea, teško ranivši Hokagea. Tokom rata Drugi Hokage je poginui kao mamac u borbi sa Odredom zlatnog roga, koji je činilo dvadeset najelitnijih nindži oblaka. Pre toga, Hokage je izabrao Hirunzena Sarutobija, za svog naslednika. Drugi Hokage je tokom života razvio tehniku Reanimacije, koju su usavršili Kabuto i Oročimaru. Tobirama je osnovao Vojnu Policiju Sela Lista i Anbu jedinicu. Tobirama je bio učitelj Hiruzena Sarutobija, Trećeg Hokagea.

Ličnost

Tobirama nije imao ličnost kao njegov brat, Haširama. Tobirama uopšte nije bio blag. Za razliku od brata, Tobirama nije previše verovao Madari i Učihama. Kagami Učiha je možda jedini Učiha kome je Tobirama verovao. Međutim, Tobirama nije bio oštar samo prema Učihama. Na isti način je tretirao sve one koji su predstavljali pretnju po selo. Ali, kao što je on naveo, Učihe su s razlogom bile najsumnjivije, pa se zbog toga stiče utisak da ih je mrzeo.[1]

Pregled Priče

Prvi Deo

Prikazana je statua Drugog Hokagea na početku. Zapaženiju ulogu ima kada ga Oročimaru vraća tehnikom koju je on kreirao, da se bori sa Hiruzenom, zajedno sa svojim bratom. On je pokazao jako malo svojih sposobnosti, ali se videlo da može da koristi Vodeni stil. Hiruzen je uspeo da ga zapečati pomoću Kosača Smrti.

Drugi Deo

Četvrti Svetski Šinobi Rat

Images-1426790346

Naruto, Saske, Minato i Tobirama napadaju Obita

Images-1421511834

Reanimirani Tobirama

Tobirama leaves

Tobirama nestaje

Tobiramu i ostala tri Hokagea je reanimirao Oročimaru da daju Saskeu odgovore. Tada Haširama priča svoju priču o rivalstvu njega i Madare Učihe. Oni će kasnije otići da se bore na strani saveza. Prvo se bori sa Džubijem zajedno sa ostalim Hokageima. Ali Obito pečati Džubija u sebe i postaje Džindžuriki, i tada se protiv njega bore Tobirama, Minato, Naruto i Saske. Tobirama i Minato koriste uzajamno teleportaciju i Saske i Naruto napadaju Obita, ali bezuspešno. Zatim Tobirama teleportuje Naruta iznad Obita, i Naruto ga udara sa Sejdž Umetnošću: Rasengan. Na kraju vade Džubija iz Obita. Tada Madara koristi Gedo Mazoa da izvuče ponovo sve Repate Zveri. Tobirama ga iznenada napada, ali ga Madara zabada sečivom u glavu. Madara postaje Džindžuriki Džubija i prvo se bori sa Gajem, a zatim sa Narutom i Saskeom. Kada Kaguju zapečati Tim 7, Tobirama zajedno sa ostalim Hokageima nestaje.

Sposobnosti

Latest (23)

Tobirama koristi Vodeni Stil : Vodeni Zid

Kao Hokage Tobirama je jedan od najmoćnijih šinobija svog vremena. Bio je veoma poštovan među svih pet velikih šinobi nacija.Ravnopravno se borio protiv Kinkakua i Ginkakua i ako su oni imali 5 blaga Rikuda Senina. Od malena je pokazivao veliki talenat i potencijal i tokom, ratova između Učiha i Sendžu klanova porazio je i ubio mnoge Učihe.Uspeo je da pobedi Madarinog brata Izunu iako je on imao Mangekjo Šaringan. Tobiramina Čakra je na veoma velikom nivou.

Nindžicu

Latest (22)

Tobirama stvara klonove senke

Tobirama je bio prilično vešt u nindžicuu. On je najveći korisnik vodenog stila ikada. Mogao je da napravi tehniku vodenog zmaja koristeći samo 1 znak rukom(za ovu tehniku je potrebno 44 znakova ruku).Zbog velike količine čakre mogao je da stvori velike talase ili vodene mase čak i na mestima gde u opšte nije bilo vode. Vodeni stil je iskoristio da stvori reke i jezera oko Konohe.Tobirama je stvorio tehniku reanimacije mrtvih (Edo Tensei), ali je nikada nije usavršio, Letećeg Munjevitog Gospodara i Tehniku Klonova Senke.Mogao je da koristi i klonove senke i vodene klonove.Bio je veoma vešt s oružjem kao što su razne vrste mačeva i kunai noževe.Tobirama je stvorio legendarni mač koji se zove Oštrica Duha Groma.Ovaj mač je sačinjen od čakre koja može da pravi munje.

Latest (24)

Tobirama ranjava Izunu tehnikom Letećeg Munjevitog Gospodara

Leteći munjeviti gospodar(Flying Rajin)

Tobirama je posedovao veoma veliku brzinu.On je jedan od najbržih šinobija svih vremena. Bio je u stanju da koristi prostorno vremenske tehnike kao što su tehnike letećeg munjevitog gospodara(Flying Rajin).Sa ovakvim džicuom je mogao da postavi oznaku na protivnika ili metu a zatim u sekundi izvrši brzi napad na njega.To je pokazao u borbi protiv Izune kojeg je pobedio i skoro ubio ovom tehnikom.

Senzor moći

Latest (21)

Tobirama oseća neprijatelja pritiskom kažiprsta na zemlju

Tobirama je posedovao senzor moći.Mogao je da oseti prisustvo protivnika čak i ako je on bio kilometrima daleko stavivši svoj kažiprst na zemlju. Bio je u stanju da prepozna da je Beli Zecu sastavljen od Haširaminih ćelija. Takođe je prepoznao da je Karin iz Uzumaki klana po njenoj karakterističnoj Čakri.

Inteligencija i Fizičke moći

GojouKibakufuda378

Tobirama izbacuje papirne bombe

Tobirama je posedovao visoku inteligenciju i znanje o svetu šinobija. Takođe bio je veoma vešt u tajdžicuu i otvorenoj borbi.Bio je vrlo dobar u korišćenju papirnih bombi i drugih vrsta eksploziva. S obzirom na to da je iz Sendžu klana bio je fizički veoma snažan. Tobiramain stil borbe je inteligencija.

Izvori

  1. Manga Chapter 543

Zanimljivosti

  • Tobirama znači prostor između dvoje vrata.
  • Tobirama je stvorio Tehniku Letećeg Munjevitog Gospodara, Klonova Senke i Reanimaciju.
  • Tobirama je svog učenika Hiruzena zvao "Saru".